pakjesavond in de sneeuw - Reisverslag uit Gävle, Zweden van Jip Vissers - WaarBenJij.nu pakjesavond in de sneeuw - Reisverslag uit Gävle, Zweden van Jip Vissers - WaarBenJij.nu

pakjesavond in de sneeuw

Blijf op de hoogte en volg Jip

05 December 2013 | Zweden, Gävle

We zijn weer thuis na een lange reis vandaag. Om precies te zijn vandaag zo 'n 6 uur in de auto gezeten. We moesten in Gävle de bedrijfskleding ophalen, en daarna even naar de IKEA.. lekker Zweeds haha.

Nadat we ongeveer een uurtje onderweg waren begon het te sneeuwen. Ik was door het dolle heen, kijk er namelijk al naar uit sinds dat ik hier ben. Kevin was alleen wat minder blij.. want die moest rijden, haha. Het heeft de hele dag gesneeuwd, en het is echt super om te zien hoe het landschap van grijs en grauw veranderd in een mooi wit landschap. De weersvoorspellingen voor de komende dagen zien er ook positief uit... SNEEUW, SNEEUW en nog meer SNEEUW!

Eindelijk na 3 uur aangekomen in Gävle de uniforms opgehaald en daarna naar de IKEA. Lekker Zweedse gehaktballetjes als lunch. Alleen beetje jammer dat ze hier niet kunnen tellen.. want ik heb voor 8 gehaktballetjes betaald, maar ik kreeg er maar 7! Nadat we de boodschappen gedaan hadden bij de IKEA weer de weg op. Weer 3 uur terug rijden naar Johannisholm. Alleen was het alleen maar harder gaan sneeuwen, en de wegen werden er niet beter op, best spannend. Maar na 10 minuten ben ik lekker in slaap gevallen en heb ik niks meegekregen van de slechte weg.
Nadat ik wakker was geworden waren we er alweer bijna.. ideaal toch? Even snel een hotdog gegeten bij het pompstation en nog een halfuurtje naar huis.

Net weer thuis, en vanavond pakjesavond. Spannend hoor! Gelukkig zijn we hier voorzien van alles wat jullie thuis ook hebben zoals ; chocoladeletters, schuimpjes, pepernoten, speculaas, amandelstaaf, en marsepein! Dus we zullen echt niks missen.

De eerste week zit er dus al weer op! Het gaat echt snel.. Zaterdag gaan Kevin en ik over huizen en komen er 2 nieuwe instructeurs, dus ben benieuwd! En ik wens iedereen een fijne sinterklaas!

kusjes, Jip

• 06 December 2013 - 08:09

Myraim:

Hoi Jip

Wat een pech
    Hier is de sneeuw alweer weg
    De wind waaide door de bomen
    Maar Sint is dan toch gekomen
    Ook hier was de avond heel erg leuk
    Vooral met de gedichten lagen wij in een deuk
    Nu op naar kerstmis
    Maar dat is ook niet mis

Lieve groet Myriam