het avontuur is weer begonnen.. - Reisverslag uit Johannisholm, Zweden van Jip Vissers - WaarBenJij.nu het avontuur is weer begonnen.. - Reisverslag uit Johannisholm, Zweden van Jip Vissers - WaarBenJij.nu

het avontuur is weer begonnen..

Blijf op de hoogte en volg Jip

28 November 2013 | Zweden, Johannisholm

En we zijn weer onderweg naar Zweden. Welgeteld al de 3de keer dit jaar. Het lijkt zelfs een beetje routine te worden. Dit jaar al meer gevlogen dat dan ik ooit in mijn leven gevlogen heb!
Vanochtend weer weggebracht door papa en wies naar Schiphol. Daar nog even een donut en een chocomel gedronken. Daarna afscheid genomen en mijn bagage ingecheckt. Ik zat ietsiepietsie over het gewicht heen maar daar deed ze gelukkig niet moeilijk over. Toch niet helemaal goed gewogen thuis.
Eenmaal ingecheckt op naar de douane.. en ja natuurlijk wordt ik er weer tussenuit gepikt. Mag ik eerst me schoenen en riem uitdoen. Sta ik daar op Schiphol met mijn Mickey Mouse sokken aan en een broek die afzakt.. lekker charmant! Daarna wordt mijn hele handbagage leeggehaald.. pff thuis zoveel moeite op gedaan om die netjes in te pakken, haalt die meneer hem daar in 1x helemaal overhoop. Bedankt man! En toen kon hij niks vinden, dus mocht ik zelf weer mijn koffer in gaan pakken. Intussen zijn mijn schoenen en riem er nog niet, dus ik sta daar nog steeds op mijn sokken met een afzakkende broek. Nou mijn tas eindelijk ingepakt, komen mijn schoenen eraan. Hèhè eindelijk. Hop schoenen aan, riem aan en gaan!
Nog een beetje rondgeslenterd in de winkeltjes, en daarna maar gaan wachten bij de gate. Alvast begonnen aan mijn boek wat ik van papa had gekregen. Nu al op bladzijde 112, het is een leuk boek. Bedankt pap! Eenmaal in het vliegtuig, heerlijk relaxed langs de nooduitgang dus alle ruimte! Prima vlucht, beetje geslapen en een boekje gelezen, gekletst met de man naast mij. En toen waren die 2 uur alweer voorbij en begonnen we aan de landing.. pff wat een verschrikkelijke landing zeg. Ontzettend veel turbulentie, en werd er goed misselijk van. Maar we waren binnen 15 minuten ook eindelijk weer veilig op de grond.
Snel mijn bagage opgepikt en richting de trein gelopen. Alles gaat nu echt een stuk makkelijker en een stuk sneller. Ik weet waar ik lekker kan eten, en waar ik rustig kan wachten op de trein. Omdat ik nu al een beetje ‘ ervaring ‘ heb met het reizen naar Zweden heb ik mijn treinreis ook sneller op mijn vlucht kunnen boeken. De eerste keer heb ik namelijk 4 uur moeten wachten op het vliegveld omdat ik toen nog geen idee had hoe en wat. Vandaag was dat maar een dik uur. Dus even lekker relaxed geluncht, wat lekkers gehaald voor in de trein en naar beneden om de trein in te gaan.
Eenmaal in de trein op zoek naar mijn stoel, hmm bezet. Dus ik heel beleefd gevraagd of ze wilde verhuizen want ik had die stoel gereserveerd. Maar ze was al helemaal geïnstalleerd, en vroeg of ik het erg vond om langs haar plaats te nemen. Uhm nee geen probleem.

Ben nu net weer 'thuis'. Kan het wel bijna mijn 2de thuis noemen, ben voor de 3de keer dit jaar hier. Kevin heeft lekker voor me gekookt, en vanavond op tijd naar bed.. je wordt wel moe van het reizen!

kusjes, Jip

  • 29 November 2013 - 08:08

    Ruud Van Rens:

    Hi Jip,

    Goed om te lezen dat je bent gearriveerd! Veel succes en ik lees de verhalen via je site!

    gr Ruud van Rens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Johannisholm

weer terug naar Zweden

-

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2014

wie wat waar Johannisholm

05 Januari 2014

Panic Manic week is over

18 December 2013

winterprogramma op losse schroeven

09 December 2013

trainingen weer begonnen

05 December 2013

pakjesavond in de sneeuw
Jip

Actief sinds 13 Nov. 2013
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 4977

Voorgaande reizen:

03 Juni 2014 - 27 September 2014

Italie

28 November 2013 - 16 Januari 2013

weer terug naar Zweden

Landen bezocht: